FAQ – Vanliga frågor för Honulele Spa


Hur långt i förväg rekommenderar ni att jag bokar mina behandlingar?

Gärna i samband med att ni bokar ert spapaket så att ni får de tider och behandlingar ni önskar.  Klicka här för att komma till vår behandlingsmeny.


Erbjuder ni duobehandlingar?

Vi erbjuder inga duobehandlingar. Däremot kan man oftast få behandling samtidigt då det finns fyra behandlingsrum i Honulele Spa.


Vad har ni för åldersgräns?

Vi har 13 årsgräns på vårt Spa. Både för spaentre och behandlingar. På loven erbjuder vi på utvalda datum barn/familjespa för barn från 8 år. Detta gäller både för spaentre samt behandlingar.


Behöver jag informera om allergier, mediciner eller graviditet vid bokning av behandling eller sparitual?

Ja, det är alltid bra för terapeuten att veta detta innan om någon del av behandlingen eller produkter behöver bytas ut.


Hur långt innan min behandling bör jag vara på Spa?

Vi ser gärna att du är ombytt och klar inför din behandling ca 10 minuter innan.


Behöver jag ta med mig något när jag kommer?

Både som hotellgäst och dagsgäst får du låna badkappa, handduk och tofflor av oss. Det finns schampo, balsam och duschtvål både på hotellrummen och på Spa. För daggäster finns det värdeskåp i omklädningsrummen och för våra hotellgäster rekommenderar vi att ni lämnar era värdesaker på rummen. Om du glömt dina badkläder finns det till försäljning på vårt Spa.


Är det tillåtet att ha med mobilen?

Vi ser gärna att du respekterar våra andra gästers behov för avslappning och är sparsam med ditt mobilanvändande. Att ljudet är avstängt och samtal inte sker inne på vårt Spa. Det är fantastisk trevligt att ta en fin bild att ha som minne, men tänk på att våra andra gäster kanske inte vill vara med på bilden.


Kan man äta och dricka i Honulele Spa?

I vår spalounge finns ett genomtänkt utbud av säsongsbaserad mat och dryck. Vi erbjuder såväl frukost, lunch, middag som fika.


Aloha!